feb
19

| Szerző: Jinda | 10:01 pm

Az azért elgondolkodtató, hogy akinek reggel fél 7kor a buszon MÁR hónaljszaga van kabáton keresztül ( és persze fent kapaszkodik és pont én állok alatta) azzal mi történik a nap végére? Arról nem is beszélve, hogy mit kapnak mellette egész nap a munkatársak...Mindenesetre ébresztőnek jó volt, felért egy erős kávéval.

Holnap meg farsang, de nem mondom meg minek öltözök, majd fotóval együtt lesz hatásos az élmény. Mondjuk nem viszem túlzásba ezt a jelmez témát, végülis én nem vagyok óvodás gyerek. Gondoltam arra is hogy még egyszerűbben oldom meg, nyomok magamra valamivel pöttyöket és egész nap vakarózok, és akkor én leszek az ovis aki elkapta a bárányhimlőt. De ez nem jó, mert ha túl hihetőre sikerül a szülők nem biztos hogy örülnének, úgyhogy maradtam egy snassz állatos ötletnél, ami nem kutya...

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr505823090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása