ápr
16

| Szerző: Jinda | 7:13 pm

Hát ide meg olyan régen írtam, hogy már azt is majdnem elfelejtettem, hogy van ez a blog...Időm még lenne is, de rájöttem, hogy mostanában úgy élek mint egy robot, munka, aztán haza esek és eszek, meg döglök, majd elalszok, és kezdődik elölről (üdv a felnőtt létben?) Még amihez lenne kedvem, arra sincs már energiám. Na meg erőltetett sztorikat nem akarok ide lökni, csak hogy írjak, arra jutottam, annál már az is jobb ha nem írok semmit. 

Kicsit visszakanyarodva a társkeresős témához, tegnap reggel a távolsági buszon beült mellém egy fickó és leszólított hogy "bocsi te nem Linda vagy a badoo-ról?" ennyire kicsi ez a világ? Úgy látszik a társkeresőn nem is kell beszélgetni senkivel, elég ha felrakod magad, aztán majd felismernek az utcán a fiúk...hát reggel fél 7kor  ***va sok kedvem volt egy idegennel csevegni, de végül úgy döntöttem egyszer kibírom, aztán kellemesen csalódtam:) 

A munka meg iszonyat kemény, szinte minden nap tovább vagyok bent, néha sikerélményem van, néha nincs...és annyi már kiderült számomra, hogy egy rohadt nagy stréber veszett el bennem, meg is kaptam már hogy túl lelkiismeretes vagyok. Nem tudom próbaidő alatt miért kéne felvennem a leszarom stílust? Próbálok mérsékelten nyalni és szorgalmasnak tűnni, aztán később ráérünk a linkeskedésre. Emellett olyan nagy terveket szövögetek, hogy elmegyek fodrászhoz, ami nálam nagy szó (lehet lány létemre igénytelenség), mert sose járok fodrászhoz, magamnak vágom a hajamat. Fodrász székből ugyanis még nem szálltam ki elégedetten, soha. Ezért úgy döntöttem ezt ne erőltessük. Viszont most nagy fazonváltásra készülök, hogy pontosan mi lesz az, azt majd képpel illusztrálom később. A másik terv hogy május elsején a hosszú hétvégén végre elmegyek Pestre és kiszórakozom magam, ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr776044071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása