feb
14

| Szerző: Jinda | 10:54 pm

Most olvastam neten egy cikket arról hogy "hogyan éld túl a Valentin napot ha szingli vagy". Volt egy sejtésem hogy mire számíthatok, de annyira ráérek így péntek este egyedül, betegen itthon, gondoltam ránézek. És akkor jöttek ilyenek, hogy ajándékozz! mert az milyen jó már ha megleped anyukádat valamivel, ha már pasid nincs, meg menj el edzeni, mert akkor levezeted a feszültséget plusz hozzá járulsz ahhoz, hogy jövő ilyenkor már egy szívdöglesztő pasival ünnepelhetsz (idéztem), meg csinálj csajos estét, meg menj el bulizni...Tényleg korszakalkotó ötletek. Megjegyzem, hogy nekem már fel se tűnne hogy valentin nap van, ha nem olvasnám facebookon minden 2.postban azt hogy "kit érdekel hogy valentin nap van?? hagyjátok már magatokat a sok csöpögős hülye kiírással, nem csak ezen a napon kéne szeretni egymást!!" Meg hasonló közhelyek. Nekem már ezektől a kiírásoktól jobban herótom van mint magától a valentin naptól. Ma egyetlen csöpögős posztot se láttam csak ilyeneket, komolyan már ki vagyok éhezve hogy valaki kiírja, hogy "Óó Géza úgy szeretlek, köszönöm a bonbont! csodás volt veled ez a mai nap, szeri van <3 <3 "
De nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr975815036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása