már
21

| Szerző: Jinda | 10:34 pm

Ma láttam az utcán egy nénit majdnem elesni (végülis megúszta, csak megbotlott), de az ilyenről akarva akaratlanul mindig a saját eséseim jutnak eszembe (igen, több is van). Egyszer épp a háziorvoshoz menet, a macskaköves úton, ami padokkal volt végig szegélyezve, persze mindegyiken ültek, tömve volt az utca, én meg hosszú trapéz gatyában (akkor még divat volt), meg valami papucs ami alapból csúszott, és pont az jutott eszembe, hogy jó bő ez a nadrág még a végén elesek benne, ahogy ezt kigondoltam, abban a pillanatban hasra vágódtam, kezem lábam széjjel, mint egy béka kiterültem a betonon, felpattantam, zavartan röhögtem és tovább mentem. Mivel úgyis a háziorvos volt a cél, ha már ott voltam egy gyors mozdulattal felhúztam a nadrágomat hogy ugyan nézzen már rá és adjon egy sebtapaszt, mert úton idefele elestem. Gondolhatta, hogy ez se normális szegény...Mai napig előttem van az arc amit vágott. A másik sokkal emlékezetesebb és frissebb élmény, mert az elmúlt nyáron történt, mikor is biciklivel sikerült produkálnom a főtér kellős közepén egy baszott nagy esést, sietni akartam és rámentem a villamos sínre amibe szépen bele is akadtam , én meg lerepültem a bicajról, a bicikli meg rám esett, az elöl lévő kis kosaramban volt a táskám, amiből egyetlen dolog esett ki, egy doboz sör, ami nálam volt, és az szépen gurult végig a placcon, én meg fel se tudtam kelni mert a biciklit nem tudtam leemelni magamról. Egy cigány pasi jött oda, mellesleg őt akartam kikerülni, szóval ő a hibás, felráncigált valahogy, kiegyengette a kosaramat, mert eldeformálódott, aztán ránézett az elguruló sörre, "inkább toljad, drága!" erre én: "ja nem vagyok bebaszva!! nem azért estem el"  elkezdtem mentegetőzni, de minek :D valahogy visszaültem a biciklire és hazáig röhögtem magamon, hogy megint csak pár tucat ember előtt égtem be, bár nálam ez nem meglepő. Az adrenalin miatt észre se vettem hogy mindkét térdemből ömlik a vér, úgy tekertem hazáig, aztán 3 napig biciklire se tudtam ülni, mert nem hajlott a térdem :D Szóval ilyenek megesnek , most hogy jön a nyár (tavasz) újra előkerül a bicikli úgyhogy majd még mesélek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr415873093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása