feb
28

| Szerző: Jinda | 10:48 pm

Felgyorsultak az események körülöttem, csak kapkodom a fejemet. Ha ez egész évben így megy tovább, akkor 2014 szuper év lesz! Írtam hogy nem akarok ebből ovi blogot csinálni, nos ez rendeződött, ugyanis az oviban ma dolgoztam utoljára :( Hétfőtől újult erővel másik munkahelyen teszem oda magam. Hogy mi ez meg hol és mennyiért...arról majd később, mikor már többet is tudok mesélni róla. A lényeg hogy ez csak kedden derült ki, szóval 3 napom maradt az óvodától elbúcsúzni, meg hát leginkább a gyerekektől, akik nagyon fognak hiányozni!! Sosem voltam egy érzékeny fajta, az elmúlt pár évben kezdek az lenni, de ez az ovi meg pláne azzá tett, ma csak kétszer érzékenyültem el, mikor rajzokat adtak ajándékba, amin főleg én vagyok, meg mikor eljöttem a nap végén és integettek meg kiabálták a nevemet, elég nehéz pillanatok voltak. Azzal nyugtatom magam, hogy ha a megbeszéltek szerint április 30-ig maradok és akkor kell eljönni, akkor még nehezebb lett volna, mert még jobban hozzám nőnek ezek a kis hülyék.

Amúgymeg mint írtam, múlt héten ki akartam rúgni a hámból, hát sikerült. Mostanában ritkán megyek az éjszakába, de most az egyszer kitettem a lábamat és jól el is hagytam a telefonomat a végére...nem is én lennék. A Roncs volt a végső állomás, ott hagytam el, kitudja hogyan...De még itthon észre vettem, hogy nincs meg és felhívtam magamat, felvette egy nő hogy roncsbár iroda, itt maradt a telefon, érte lehet majd jönni. Akkor megnyugodtam, olyanannyira hogy csak hétfőn mentem érte (tökéletesen megvagyok én telefon nélkül is). Aztán hétfőn mikor bementem és kérdezték milyen telefon, rávágtam hogy "nokia" erre jön vissza a srác hogy itt csak samsungok vannak meg egy sony. "ja akkor lehet samsung! a nokia a régi telefonom volt, azzal keverem" aztán mondja, hogy ilyenkor tesztelni szokták valahogy, hogy tényleg az illetőé-e a készülék. "Hogyan?" "hát mondjuk kérünk egy pin kód-ot" erre én: " ja hát én nem tudom a pin kódomat :D " szóval nagyon hihető voltam, hogy nem telefont lopni mentem oda. Szerencsémre velem volt barátnőm úgyhogy mondtam, hogy csörgessen meg és akkor látjuk hogy ő hív. Nem tudom ha ő nincs ott hogy szerzem vissza. Ez megint csak tipikus Lindás volt...de legalább meg van. Örülök hogy butatelefonom van, mert egy jobb fajtával nekem el se lenne szabad indulnom. Maga az este amúgy pont úgy sikerült ahogy terveztem, kicsit itt is voltam kicsit ott is, kicsit ezzel is, kicsit azzal is, és a részegségi szintem is megfelelő volt és kellemes, nem úgy mint a rá következő nap, az minden volt csak kellemes nem. Most megint nem iszok egy darabig, arra jutottam, hogy legközelebb annál jobban fog esni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr105837722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása