feb
21

| Szerző: Jinda | 10:31 pm

Igen, macska voltam, kép készült, de csak egy darab és fotós által, szóval fél évig tuti nem látom. De annyira nem is érdekel, most inkább felejteni akarom a napot...Életem első farsangja volt, amit nem élveztem. Még szerencse, hogy egy évben csak egyszer van. A gyerekek megőrülnek, pattognak, ugrálnak, kergetőznek, csörögnek, csattognak, mindenféle szerszámmal ami a különböző jelmezek kiegészítői, még azt is behozzák aki amúgy beteg, mert hát ne maradjon ki belőle a gyerek, szóval a létszám is teljes volt. De ma kaptunk egy kis kompenzálást, mert csak 11 gyerek jött a 22ből, lehet tegnap valami lejárt szavatosságú nasit etettünk velük "véletlenül" :P Mellesleg a 11ből alvásidő végére 10 lett, mert az egyik kislány lázas lett és elvitték, ennek kapcsán gondoltam végig hogy a Linda vs. influenza harcban vajon mennyi eséllyel indulok, rájöttem hogy kb. 0-val. Habár nem nagyon sokat, de dohányzok, alkalom adtán iszok, jóideje nem sportolok semmit, az esetek többségében kialvatlan vagyok, és gyümölcsöt is kb 3 évben egyszer kívánok meg, de akkor se biztos, hogy eszek. Szóval kedves influenza, már csak az a kérdés hogy mikor érkezel? 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr295826249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása