már
14

| Szerző: Jinda | 10:04 pm

Új munka ON! Lehúztam egy hetet, (végül csak 11-én kezdtem) azt már most elmondhatom, hogy teljesen más mint vártam. Ahogy az általában lenni szokott. A munka egyáltalán nem egyszerű, most még betanulási időszakban vagyok, csak az a baj, hogy nem tudom az meddig fog tartani (lehet már hétfőtől bedobnak a mélyvízbe), az emberek viszont tök jó fejek, az elején megmondta a főnök hogy "itt barátságos, családias hangulat van" és igaza volt, mert mindenki barátságos, kb. őt kivéve. Na de kinek van jófej főnöke?....Ez legyen a legnagyobb bajom, azt mondom. Viszont, azt muszáj megemlíteni, mert annyira tipikus, hogy az első nap, az első cselekedetem az volt, hogy egy csatos lefűző mappát (vagy hogy hívják) széttörtem...Mikor utoljára ilyen volt a kezemben annyi volt, hogy szét kellett húzni kézzel, ezért most is ezt tettem, nem tűnt fel hogy ott van egy kis kar amit fel-le kell hajtani és ennyi, ezért aztán tönkre basztam az egészet. :) Hát na. Valahogy be kell mutatkozni. "Szia! Linda vagyok, van még egy mappád?"

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr555860880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lencse. 2014.03.17. 11:03:26

Én a harmadik napomon, amikor korán reggel elsőnek jöttem be, véletlenül aktiváltam a riasztót, és úgy kellett telefonon meggyőzni a rendőrséget, hogy ne vonuljanak ki. Az se rossz.

Jinda · http://jinda.blog.hu 2014.04.16. 18:53:49

:))) ez még gázabb, te nyertél :D
süti beállítások módosítása