jan
26

Minden kezdet nehéz

| Szerző: Jinda | 12:46 am

Na igen, van aki gyereket szül, van aki meg blogot...Nekem egyelőre csak az utóbbit sikerült, de azt is majdnem olyan nehezen mint egy gyereket. Kb. egy éve készülök rá, fél éve nézegetem, hogy hol lehet írni, és egy hónapja meg azt válogatom, hogy a lehetséges helyek közül hol kéne. A gyorsaság sose volt az erősségem. Van ami nem változik, de már meggyőztem magam róla, hogy így vagyok jó. Szóval mondhatnám, hogy lesz itt szó sok mindenről, mert az olyan jól hangzik, de ez nem igaz, én csak szépen leírom majd ide ami épp foglalkoztat, (filmek, könyvek, na meg sorozatok főleg ) meg az aktuális érzéseimet, történéseket, aztán aki rákap az ízére az rá, aki nem, az meg úgy járt. És most az jutott eszembe a rá-ról hogy "rá rá rá, be ki rá" ...Lehet gyereket még azért nem szültem, mert túl gyerek(es) vagyok hozzá?

A bejegyzés trackback címe:

https://jinda.blog.hu/api/trackback/id/tr195782758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása